Cagsel ben baktım bundan siparis verdim kızımın adıda eliz sanırım bu zaten benimki🙈 renk falan böyleydi sayfanın adı atölyesellmi öyleyse benimki 🙈🙈 neyse sordum soruşturdum baktım çiçekler gercekten pahalı hee uyguns çiçekle yaparım diosanız ucuza gelir ama benim içime sinmedi o ismi özel yazdırmanız vs lazım yaklasık bi 50 60 tl altına geliyor ben o kadar malzeme parası veripte birde yapamazdam die sipariş verdim direk