Garipyolcuu Arkadaşlar pazar akşamı adet oldum yani bugün adetimin 3 günü hangi güne denk geliyor nasıl hesaplanmalı
Garipyolcuu Elbet-birgun-kavusacagiz ya aklım karışıyor bazı değerlerim için tahlil yaptıracağım için bazıları salıya denk geliyor diyor bazıları çarşambaya onu net bilemiyorum ondan
Elbet-birgun-kavusacagiz Garipyolcuu kan leke seklinde bile olsa nezamm geldiyse o gun adetin ilk gunü sayilir