Azramina21 cozgecan tam olarak 6+5 im . Midem çok tuhaf yediğimden içtiğimden hiç bir tad alamıyorum . Ama iştahımda var garip bir durum 🙄 ayrıca aşırı halsizlik ve uyku hali mevcut
Yaseminkayaa Bende bitik durumdayım yesem bile sürekli kusma isteği her sabah muhakkak kusuyorum dolabı görmek istemiyorum
Eloli Nailegms hayır tüp bebek benimki ve doktorum daha çağırmadı sanırım 5i bekliyor , Allah tamamına erdirsin bu arada ❤️❤️
Seydaerva Azramina21 ah canim bende ayni senin gibiyim hersey ayni kokuyor su içsem kusuyorum doktorum ilac verdi o bile fayda etmedi hic insallah en kısa zamanda gecer
Papianneoluyor_1203_ 7+4 te birden mutfağımdan tiksinme başladı, midem sıcak yemek görmedi bir haftadır açım. Bulantılar geçecek mi 🥲
_hazel_ Hiç belirgin bi belirtim yok ufak tefek şeyler var göğüslerim özellikle uçları hassas arada bir kasık ağrısı o kadar afiyetle kalp atışı duyacağım günü bekliyorum 🥰
Rabiabektas1 cozgecan evet 6+5 de duydum çok şükür devlette duyamadık cihazlar biraz eskiymiş özele gittim orda duyduk