Canim ben 2 riskli gebelik geçirdim. Şuan 29 haftalik hamileyim bu 3. Gebeligimde 18. Haftadan beri her hafta vuruluyorum bu iğneden yanması normal yumru oluşması normal yağlı bir iğne olduğu için canın çok yakıyor. Ama bu hamilelik masalının sonunu düşün gerçekten hiç hissetmezsin.. İnşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın canım…