Mom0891 bu merkanın bütün diş macunları harika. Eskiden iyi marka diye Sensondyne kullanırdım. Şimdi doğal ve içeriğimde kimyasal olmadığı için buna geçtim. Hem daha iyi beyazlatıyor. Hemde içeriği temiz. Ben bunun karanfil özlü, Misvak özlü, Propolis özlüsünü kullanıyorum. 3 ünüde hep sipariş veririm. Cok memnunum. Trendyoldada yorumları çok iyi zaten bakabilirsin