Busraaaaaaaaa Kızlar ben ilk zamanlar hiç birsey yiyemiyordum şimdi 17 haftalık olduk şuanda da canım hiç birsey istemiyor ama acıktığımı da hissedince kötü oluyorum sizce ne yapmam gerekiyor yaşayan var mı durumu?
Pamugunannesi1 Busraaaaaaaaa Az az sık sık yemeye çalıştın mı canım benim de arada iştahım gidiyor cacık vs şeyler yemeye çalışıyorum sende öyle yiyebilirsin belki iyi gelir
Busraaaaaaaaa Pamugunannesi1 sık sık yemiyorum ya alışkın değildim öyle çok yemeye 2 ögün yerdim şimdide öyle yapıyorum ara ögünde neler yiyorsunuz
Busraaaaaaaaa Vaveyla23 aynen öyle oluyor başım dönüyor acıkınca ama işte bu bunu yemeliyim dediğim hiç birsey de istemiyor canım birde canımın istediği seyi yedikten sonra tiksiniyorum bir daha yiyesim gelmiyor