Merhaba değerli anneler ve anne adayları tam olarak 1 hafta önce yani 4.4.2021 de minik tırtılım olan kızımı kucağıma aldım. Hazırsanız sizlerle de bu ölümsüz anı paylaşmak istiyorum ❤️❤️❤️
Kızım benim bana sancı verecek, yada yalancı sancı verecek hiç bir şey yapmadı. Son haftalarda bağlandığım NSTde de en ufak bir sancım çıkmıyordu. Doktorum bana tetikleme yapılmasını istedi. 39+5 te ebem dünyalar tatlısı ve her konuda bana yardımcı olan canım ebem ❤️ 03.04.2021 tarihinde öğle saatlerinde tetikleme yaptı. Zaten o zamanda 2 cm açılmam vardı. Daha sonra da eve yolladı. Sancıların 48 saat içinde tutması lazım dedi. Bizde hadi inşallah dedik ve eve döndük. Hafif bir kanamam oldu birazda adet sancısı gibi bir sancım ama sadece aşağı bölgemde. Karnım ve belimde hiç bir şey yoktu. O gece yattım ertesi sabah saat 8-9 gibi aynı sancı tekrar geldi. Fakat artık betim benzim atmaya başladı. Hemen ebemi aradım. İlk aramamda sesime göre daha doğum başlamamış dedi. Sancılarını say dedi. Bende iyi peki dedim yattım yatağa 😅 ama sancılarımı saymadım. Çünkü bahsettiği gibi bir sancı çekmiyordum. Meğerse bana o sırada mesaj atmış. Daha sonra dayanamayıp aradı. Sesimi tekrar duyunca hastaneye gel bir bakalım olmazsa eve gönderirim dedi. Biz bavulumuzu falan aldık ve yola çıktık annem ben ve eşim. Hastaneye geldim. Beni hemşireler hemen NSTye bağladılar ve ebemin gelmesini bekledik. Geldiğinde ilk işi NSTye bakmak oldu. Gayet rahat bir şekilde iyide senin sancın yok dedi. Fakat ben kıvranıyordum. Bana ve sancılarıma güvenerek hemen alttan muayene etti. Açılmam 4cm olmuştu. Doktorum ve ekini normal ve dikişsiz doğumla meşhurdur🥰 Bana biraz daha sabretmemi istedi. Biz hastaneye 13.40 gibi gelmiştik. Ebem doktorumla görüşüp bana ve çektiğim acıya dayanarak yatış işlemlerimi başlattılar. 5 cm olduğumda saat 14.30 olduğunda ise bana jel sürdüler. Yarım saat kırk beş dakika içinde açılmam 10 cm olmuştu. Büyük tuvalet isteğin gelince haber ver dedi. O sırada da doğru ıkınma tekniğinden bahsetti deneme yaptırdı ama ıkındırtmadı. Bir beş dakika sonra ise bende aşırı bir tuvalet isteği doğdu ve beni hemen doğumhaneye aldılar. Saat 15.10 falandı eşimde annemde kapının hemen arkasındaydı. Ben iki kere ıkındım. Bir anda doktorum içeri girdi. Daha sonra iki kere de onun komutuyla ıkındım ve kızım dünyaya geldi. Kızım bana çok çektirmemiş 15.39 da dünyaya gelmişti. Hiç dikiş atılmadı. Beni biraz dinlendirdiler sonrada üstümü değiştirdiler. Kızımı kucağıma verip beni doğumhaneden çıkardılar ❤️❤️❤️
Kızlar çok uzun oldu ama an ve an paylaşmak istedim ❤️