Merhaba güzel anneler bir sorum olacak biz 19+3 üz ve bebeğimin hareketlerini hissediyorum artık yavaş yavaş fakat çok aşağıda yani kasığa yakın yerlerde hareketler var göbek deliği seviyesinde mi olması gerekiyor bu durumu yaşayan var mıdır şimdiden teşekkür ederim