Çok şükür bende miniğime kavuştum rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın kimseyide bu yolda bırakmasın🙏39+0da mecburi sezaryen olacaktım küçükken kalp ameliyatı olduğum için kardiyoloji doktorum normal doğum için onay vermedi sezaryen için rapor hazırladı Konya Şehir Hastanesinde doğum yaptım 🤗 Şunları söylemek istiyorum detayli ultrasona kadar herseyi normaldi bebeğimin detaylidaki doktor burun kemiği kısa Down olabilir dedi demekle kalmadı bebeğimi aldırmaya kadar getirdi konuyu ama kesinlikle kabul etmiyoruz aldirmak istemiyoruz diye esimle imza atip ciktik 37. Haftada kilosu 2700 dü doktorum geriden geliyor biraz dedi ama nekadar bir gerilik soylemedi 38. Haftada acile gitmek zorunda kaldim oradaki doktor bacaklari 2 hafta geriden geliyor dedi yine aldi bizi bi korku 38+5de sabah 7 gibi bir agriyla uyandim 10 dk da bir geliyordu 8 bucuk 9 a kadar 7 dk da bire düstü esimi kaldirdim ben bugun dogurcam kalk gidelim diye gider gitmez acikligima baktilar acikligim varmis sancilarimda düzenliydi kardiyoloji raporum olduğu için acil sezaryene aldılar spinal olmadım çünkü spinalin kalbime zarari varmış genel yaptılar sontam hiç acımadı takarkende cikarirkende ameliyathanede hiç üşümedim ayilirkende hiç acı agri hissetmedim çok kolay ayıldım 1 saatte hersey bitmiş odama gelmiştim bebeğim benden 15 dk önce gelmiş gayet sağlıklı bir bebek ne burun kısalığı ne bacak kısalığı herseyi normaldi iyiki kimseyi dinlemeyip kendi bildiğimi yapmışım yoksa bu mis kokudan ayiracaklardi beni ilk kalkisimda aşırı kolaydı yataktan dogrulurken tuttular sadece sonrasında hep kendim kalktım yürüdüm yürüdükçe rahatladım gazımda hemen çıktı çok rahat bir doğum oldu hiç acı agri çekmedim sütüm hemen gelmedi 3 gün sonra falan geldi 3 gün içinde sürekli emzirmeye çalıştım gogus kremini unuttuğum için göğüslerim yara oldu 2 gün sonra eve çıktık ve gümüş kapak aldim öyle bir rahatlık yok gerçekten e bebekten aldim ve etkisini gördüm biraz uzun oldu ama merak ettiğiniz varsa cevap verebilirim suan aklıma gelenler bunlar rabbim herkese nasip etsin inşallah 🙏💕