Zey_neb tabiki böyle şeyler güzel şeyler ilk 3 ay zor ama organ gelisimi olduğu için bir şekilde geçiyor mükemmel bir his sonrası❤️ yine de insan kötü yorum görmek istemiyor yani bu hanımefendinin ikinci yorumuna denk geldim sonrasını okumadım daha yeni hamile imiş oda. Destek olması iyi dilekte bulunması gerekirken tanımadığı birine böyle yorum yapması bana sinsilik kötülük gibi geliyor🙄