[silindi] Yok ben adetime yakın, adet günü vs bunca zamandır test yapıyorum hiç hayalet çizgi bile görmedim. Öyle olsa ben de görürdüm dimi 🙂 Daha bir hafta önce arkadaşım çok aşırı silik bir çizgi görerek hamileliğini öğrendi ve kanla kesinleştirdi. Desenizki silikse hamilelik olmama ihtimali var ona da tamam. Direk silikse hamile değilsin demeniz heves kırmak oluyor. Tepkim buna yani. Size göre insanların hevesini kırmak normal olabilir fakat genel olarak bu hoş bir şey değildir bilmiyorsanız öğrenin ☺️
iyi geceler 🌸