Kızlar 31. Haftalık hamileyim. Çantamı tamamladım sayılır sadece bir eksiğim kaldı emzirme sütyeni mi alsam yoksa atleti mi hangisi daha kullanışlı olur sizce.? Haziranda doğum olucak kafam karışık fuzuli bişey de almak istemiyorum önerilerinizi bekliyorum kızlar 🌸😊