esraizmirli Ddnzz doğal oldugundan emin olun katkısız olsun ben yiyorum 38+3 üm hiçbir zararını görmedim çok şükür şeker yüklemem de normal çıkmıştı
cnnceylan Bende hamileliğimin başından beri kahvaltı da 3 4 kaşık yiyorum doğal şeker yükleme bile yaptırmadım değerlerim normaldi
Miskokulum35 Ddnzz ben doktora sordum hiç bir sakıncası yok dedi. Ama köy pekmezi şeker ilave olmayacak. Ben hep yedim şükür sorun olmadı 🙋♀️
Mavi34 Ddnzz aşırı canim çekerse tadımlık ye ama sekerini takip et asermiyorsan hic yeme bence tecrübeyle sabit 😄
metehaninannesiii Ddnzz haa yok o zaman çok yeme sen ben tatlı yemiyorum çikolata felan da o yüzden öyle yiyorum
Humabby Ddnzz bende her sabah ac karnina yiyorum. Tabi cikolata vb seyleri yemiyorum.. birde meyve tuketiketiyorum. Doktorum durumu iyi dedi.
Sedagmlksz Ddnzz her gün 1 tatlı kaşığı tahin pekmez karışımı yerim sabah aç karnına. Bekarken de yerdim evlendim hamilelikte de devam😄
kelebegimm07 Ddnzz Ben gece yatmadan önce arı sütü pekmezi içiyorum çokta sağlıklı vitamin takviyesi gibi yani🥰
aslihanerogl Ddnzz ben her gece bir kaşık içiyorum midem yanıyor iyi geliyor o yüzden bana iyi geliyor kişiden kişye değişir ya