Cansu_k Merhabalar 18. Haftanın içindeyiz ama resmen tuvaletten çıkıp salona gelene kadar tekrar gitmek istiyorum 😂 normal midir?
Buketkucuk Cansu_k normaldir, bebek ve rahminiz büyüdükçe mesaneye baskı yapar bu da çok sık idrara çıkmanıza neden olur😇
Cansu_k Asyakuzusu off içim rahatladı gerçekten. 🙏 İster istemez en ufak bir durumda bile tedirginlik yaşıyoruz..
islimkry Bende öyleyim 17. Haftadan bu yana. Şimdi 26 haftalık olduk. Bebeğim çok aşağıda ondan olduğunu söyledi doktorum
Cansu_k islimkry bebegin aşağıda olmasının başka bir sorunu olur muymuş? Benim en sonki kontrolümde bir problem yoktu randevum haftaya tekrar.
islimkry Cansu_k bende aynı zamanda rahim ağzı kısalığı da vardı. O yüzden erken doğum riski var. Yatarak geçiriyorum hamileliği
Gglhtrk Cansu_k Benimki de aşağıda duruyordu hep,rahim ağzı uzunluğu kısa değilse bir sıkıntı olmuyor bildiğim kadarıyla,bazı bebekler oyle durmayı tercih ediyormuş,kendi tercihleriymiş😎
Ysmmmnn Cansu_k i tahlil verin bide bebek aşağıya baskı yaptığı için olabilir gidrrke büyüyorya ondan
Zeynepela1 Bende aynı durumdayımm aynı haftadayız ama bende enfeksiyon var sanırım Kasık ve karın ağrım var bu aralar randevum bi kaç güne
Cansu_k Zeynepela1 okuduğuma göre idrar yaparken ağrı yanma olmasi belirtiymis. Yoksa ekstra kramplar giriyor ama o baskısından dolayı. Cinsiyetin ne? 🥰
Zeynepela1 Cansu_k Ağrı yanma vs yok bende ama enfeksiyonu çok çabuk kapan biriyim maalesef en son 13+4 de gitmiştim kız demişti emindi 😁değişmemiştir herhalde bi iki güne gideceğim tekrar
Sedanursonmez Yeni ueni büyümeye başlıyor bebek normal bir durum bu hele ki uykuya çok düşkün biri olarakkk… Gece kalkınca diyorum ulen çocuk sen uykumu böldüğüme değme de gör neler oluyor diye 🤪
Cansu_k Sedanursonmez benimki de hep aynı saatte uyandırır mutlaka 5 veya 5 buçuk 😂 alarm gibi şimdiden 💙