Meraba güzel anneler. 14 haftalık hamileyim. Ve çovit oldum zaten ailecek karantinadayiz. Test verdim ama numune yetersiz miş. Yani büyük ihtimal pozitifim. Göğüs kafesim açıyor. Ağrıyor hatta göğsümun üst tarafi sol göğsümun bu durumu yaşayan oldumu aranızda ? Nefes alırken güçlük çekiyorum. Sizce cigerlerimde bişey mi var ?