Neşe çakmakçıya gidiyoruz çok memnunum🥰 oğluşumla, 18.haftaya girdik bugün. Doğumu nerde yapacağım hakkında henüz bi fikrim yok. Kararsızım. Neşe hanım adatıp yada beyhekim arasında karar verebilirsin dedi. Sanırım beyhekim şuanda yenileniyormuş. Doğumun eylülde görünüyor o zamana kadar beyhekim yenilenir orayı tercih etmeni isterim dedi, bakalım süreç neyi gösterecek. Hepimiz sağlıklı bi şekilde evlatlarımıza kavuşalım 🤲🏻😍