Ceylan48 İyi akşamlar arkadaşlar 🐣 ilk gebeliğim doktorumda bende normal doğum istiyoruz ancak bebek hâlâ gelmedi.(40+0) Herhangi sancı su nişan gelmesi vs de yok görünürde. İlk doğumlar hep böyle gecmi oluyor, böyle hikayesi olanlar yazabilir mi 😊 bu arada bebiş 3500 gr. Tşk şimdiden
Mbuse Ceylan48 ah canım benim ilk ve bebeğin gelesi yok 40+5 olduk ☺️ Ne açılma ne sancı ne nişan ne su hiçbir şey yok, yarın kontrole gidicem bakalım en geç salı günü yatırıp suni ile deneyeceğiz ☺️
efruzzz Ceylan48 😭😭😭 37 olsun hemen doğsun dedim diye mi küsturdum bilmem bende bekliyorum ve piskolojim bozulmaya basladi iyice
Efeela Ceylan48 5 yıl önce ilk gebeliğimde 41. Haftada suni sancı ile geldi oğlum. Çok korkuyordum normal doğumdan ve asla yapamam derken rabbim yardım etti İnan. Sancım da az oldu doğumum da güzel oldu. Şimdi ise ikinciyi bekliyorum. Rabbim kolay bir doğum nasip etsin cümlemize inşallah 🙏
Ceylan48 Mbuse benimde aynı şekilde 1 hafta daha gelmezse suni ile deneyecek🥺 hayırla sağlıkla gelsinler İnşaallah
efruzzz Mbuse ya mutlaka Oyle ama annem yanima geldi dogurcam diye gozumun icine bakio resmenbir an once dogsun biraz baksin ki ramazanda gelio evine gidesi var bi yandan esim ayri stres yapti arayan arayana ayri gerildim 😔
Mbuse efruzzz aynı durum bizde de var.. herkeslerde arayıp hala doğmadı mı hiç mi ağrın yok üstüste geriyorlar insanı ama keşke bizim elimizde olsa da gel dediğimizde gelseler 🌸 kendini kasma ve olabildiğince gevşe ki daha rahat gelsin gelesi varsa 😇
pare66 Benim de 40+4 oldu bugün itibari ile hiç belirti yok sadece kalçamin hemen üzerinde sızı şeklinde agri başladı. Bel ağrısı mı ne çözemedim, sabah doktora gidicem en son 3 cm açılmam vardı inşallah fazlalasmistir
Ceylan48 Efeela benimde doktorum bu hafta gelmezse suni sancıyla deneyecek. Ama ben suni sancı dan çok korkuyorum Allah var. 🥺 Sezaryene mı dönsem diye düşünmüyor değilim. İnşAllah gelir yavrum en kısa zamanda..