Jasmine1_ kızlar Konya da olanlar hangi hastane ye doktor a gidiyorsunuz ben gibi ikiz riskli gebe olan var mı aranizda
seldaaaaaaaaaa Meram akademi Hastanesi’nde nihan tufan Erden e gidiyorum 3.ayimizda gitmeye başladık kısmetse 17 gün sonra doğum var gayet memnunum ilgili bı doktor tavsiye ederim