Tugbayldrm0133 Merhaba kızlar. Hemen hemen 16 haftalık hamileyim. Bir-kac gündür çok bel agrım var. Özellikle hapşırırken ya da öksürürken . Sizce endise etmeli miyim bilgilendirir misiniz ne yapmam lazim 🤦🏻♀️😔💗
Znrr Tugbayldrm0133 canım haftalardır bel ağrım var benimde doktorum gayet normal dedi. Ama istersen doktoruna bir danış yinede sen
Selinbati Tugbayldrm0133 canım şuan 11+6 haftalık hamileyim ve 3 yaşında kızım var kızımda hiç böyle olmamıştım ama ben yaklaşık 9. Haftadan beri aşırı bel ağrısı kasik ağrısı çekiyorum hala devam ediyor mesela her gebelik bir olmuyor
Tugbayldrm0133 Znrr Sen kaç haftaliksin canım . Adim atarken bile arada oluyor ağrı Allah yardımcımız olsunnn
Znrr Tugbayldrm0133 16 haftalığım adım atmayı bırak sandalyede otururken ileri geri hareketimle bıçak saplanır gibi oluyor 😂
Tugbayldrm0133 Znrr Ay dikkat et kendine . Bebek iyi olsun da çekilir ağrılar sızılar. Tam hareket de etmiyor korkuyorum 😁
Redpepper Hamilelikte alakasız yerler ağrıyor valla o yüZden normal bence uzun sürerse doktora danışmak lazım
Tugbayldrm0133 Selinbati Acaba erkek mi olucak senin bebegin. Belki bu yüzden farklı geçiyor canım allah kolaylık versin
Selinbati Tugbayldrm0133 Amin canım valla herkes erkek diyor doktorda benzetti ama daha erken tabi ogrenicez 🥰🤲