Anne_dilos123 Kızlar öncelikle hepinize sağlıklı bir hamilelik dönemi diliyorum 🙏 Hamileliğinde tansiyon yükseliği yaşayan varmı aranızda.Bana hafif preeklampsi teşhisi kondu ve tansiyonum naparsam yapayım düşmüyor 😞
Burcuuylmaz Anne_dilos123 benn geçirdimm allahtan başından farkedildi tansiyon ilacı başlandı kan sulandırıcı vs şimdi daha iyiyim
Gizem957 Anne_dilos123 kaç çıkıyor tansiyonun canım bende de tansiyon var da bide idrar 24 saatlik mi verdin
Anne_dilos123 Happybaby53 Happybaby53 evet yedim sarımsakta denedim hemşire bir tanıdığımız nar ekşisini sulandır iç dedi birz işe yaradı sanrm alıştı bünyem oda fayda etmiyor
Anne_dilos123 Burcuuylmaz çok şükür farkedilmesi güzel benimde farkedildi artık sona geldik diye doktor ilaç vermedi ama 15-10 oldu en yüksek
Buseseyma Anne_dilos123 kizz allah korusun benim Gorumcemin gebelik tansiyonu vardi düşmeyince içmiş nar eksini . O gün erken doğum yapti. Dikkat et
Anne_dilos123 Gizem957 evet 24 saatlik verdim idrarımı canım en yüksek 15-10 oldu cumartesi günü 37 + 4 haftalığım sanırım bu hafta alıcak bebeği doktorum
Gizem957 Anne_dilos123 ben daha 31 haftadaym sizin haftanız güzel bide sizde hersey normal giderken birden mi tansiyon çıktı
Anne_dilos123 Gizem957 Gizem957 evet herşey normal gidiyordu hatta bebeğim bir hafta öndeydi gelişim olarak 7. Ayın son kontrolünde haftasına geldi gelişimi .Sanırım bebeğin gelişimini etkiliyormuş.Sonrasında sürekli tansiyon problemlerim başladı 1 aydır yükseliyor
Gizem957 Anne_dilos123 bende de tansiyon var ve çok korkuyorum bide sizde normal idrar tahlilinde protein cıkıp öyle mi 24 saatlik verdiniz ödem var mı
Gizem957 Anne_dilos123 çok soru sordum kusura bakma nolur da ilaç kullandın mı yani kaçıncı haftada cıktı tam olarak o zaman dan beri preeklampsi teşhisi mi kondu
balbocegimm Anne_dilos123 cnm masallah haftan cok güzel dogum yapsan bile hic bir sıkıntı olmaz erken haftalarda kötü oluyor bebek kuveze giriyor ya ondan rabbim evlatlarımızı zamaninda sag saglim kucagimiza almayı nasip etsin
Anne_dilos123 Gizem957 Gizem957 yok canım direk idrar istedi benden inanılmaz ödem var ellerim ve ayaklarımda sabahları ellerimi açamıyorum o derece oluyor.Korkma allah yardım ediyor.Doğal nar ekşisi al sulandır hergün onu iç.Birde bana en iyi gelen maden suyu oldu yükseldiğinde maden suyunun içine yarım limon sıkıp içiyorum düşürüyor
Anne_dilos123 Gizem957 olurmu canım estfrllh sor tabiki benim yaklaşık 1 aydır var ama çok yükselmiyordu normalde düşük tansiyonluyum öyle anlaşıldı 15-10 u görünce korkuttu baya ilaç kullanmadım ben hiç doktor vermedi
Alinamoms Gizem957 canım sen tansiyon ilacı kullanmıyomusun her tansiyon postunun altında seni görüyorum daha çok gerer seni bu şekilde araştırmak bence buaralara hiç girme bişey okuma relax olmaya çalış. Bayadır hep görüyorum bu şekilde ilaçta kullanmıyorsan başa çıkamazsın.
Gizem957 Anne_dilos123 yüzünde var mı ya benim de ellerim de var ama sabahları oluyo sadece sonra geçiyo sizde kaç gram cıktı ki protein
Hande-- Anne_dilos123 maden suyu tansiyonu yüksek olana pek önerilmiyor aslında içinde tuzdan dolayı nar eksiside aynı şekilde yapılırken içine tuz atiliyor
Gizem957 Anne_dilos123 bana da stres e baglı diye vermedi doktor ilaç ama ben çok korkuyorum cunku daha 31 haftadaym
Anne_dilos123 Gizem957 benim de aynı canım sabahları oluyor sonra geçiyor yüzümde yok dudaklarım bazen şişiyor ama o sona geldiğin için normal diyor doktorum 900 çıktı proteinim
Anne_dilos123 Gizem957 stres çok etkiliyor sıkılma hiç birşey için bebeğini düşün 🥰 Kendını yormamaya çalış canım