40+1 haftalık 2.gebeligim Meryem Ana otunun suyuna
Meryem suresi, Yasin suresi, İnsikak suresi,Ayetel kursi, felak ve nas surelerini okudum hemde telefondan actim. Ama otu suyuna koymadım sancim oldugunda koyarım dye ama sancm da yk yarin kontrolüm var doktorum yatış verirse evde babam olucak sadece sizce suyuna atmalı mıyım otu bi tesiri olur mu öyle de kafam çok karışık 🥺 uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏💙