hazal2131ds hmm ozaman bir şey diyemem. Ben ilk doğumumu farklı bir doktorla konak hastanesinde yaptım 4 sene önce. Ben ebe lerden hemşirelerdende çok memnun kaldım. Ebe beni çok güzel motive etmeye çalıştı ilgilendi . Doğum esnasındada aynı şekilde nasıl yönlendirdiyse o şekilde ilerledik ve kesisiz normal doğum yaptım. O yüzden farklı bir hastaneye gitsem böyle olmicakmış gibi hissetiğimden yine konağa devam ettim :)