muhteriz Arkadaşlar bu sıkıntıyı yaşayan ve çözüm bulan oldu mu? Normalde alerjim veya astım gibi bir sıkıntım yok ama iki haftadır burun tıkanıklığı, hapşırma, uykudan uyandıracak ağız kuruluğu yaşıyorum. Otrinive gibi spreyler hamilelikte yasakmış, en doğal çözümler nedir acaba?
Fatmasp muhteriz Nazal yıkama diye birşey var nasorinse olması lazım markası onu kullanabilirsin Burun için :)
Fatmasp muhteriz evet canım fiyat olarak biraz yüksek ama ben normalde de alerjik yapılı bir insan olduğum İçin çok faydasını gördüm 40 45 civarı bi fiyatı var
muhteriz Fatmasp artık 45 50 düşünecek durumda değilim İnan ki sen anlarsın o zaman en kötüsü gece uyuyamamak :(
Fatmasp muhteriz Evet malesef ağızdan nefeste alamıyordum ben rahat rahat aynı anda öksürüğüm vardı. 10 gün uykusuz dolaştım ama bu dediğim yıkamayı yaptığımda çok rahatladım ne var ne yoksa akıtıyor 😅😅😅
Erenay Bende alerji oldum sabah dayanamayıp rinoclenil nasal sprey kullandım. İnşallah bebege bi zararı olmaz sonradan çok pişman oldum kullandığım için
Fatmasp Erenay Ben bir hafta kadar kortizonlu sprey kullandım doktoruma da söyledim bişey olmaz ama kullanma bi daha demişti