Kızlar 30+0 Dayım 3 gündür özellikle de bugün oturup kalkarken hareket ederken yürürken canım acıyor özel bölgemdeki sanki içerde kemiklerim ağrıyor canım acıyor çatı ağrısı var yarın kontrolüm var ama korkuyorum bu haftalarda normal mi yaşayan var mı?