Bence erken gitmeyin duyulur evet ama bazen duyulmuyor bu durum da sizi tedirgin ediyor ben 6+1 Ken duydum 6+3 de kalp atışında gerileme oldu şimdi bir sonraki muayeneyi stresle bekliyorum , tavsiyem erken gitmeyin en azından 7. Haftanın ortalarını bekleyin ki kalp ritmi düzene otursun