Sırt üstü yatmak beni daha beter ediyor basından beri 27 haftalığım hala aynı bel boşlukta kalıyor tavsiye etmem. Sağa veya sola yatın. Birde sıcak su torbası iyi geliyor. Ağır kaldırmayın gerekmedikçe eğilmeyin bile. Ben suan bir sürahi tencere bile tasıyamıyorum 🙏