A_s_23 24 haftalık hamileyim hareketlerinj hissetmiyorum diye doktora gttim sknti yoktu ama ben hala hissedemiyorum çok yavaş hissedyorum normalde çok sert tekmeleri vardı ama şu sıra yok doktor sıkıntı yok dedi ama içim rahat etmiyor bir türlu 🤦
Sonay-34 A_s_23 bu haftalarda normal ortalama herkes aynı şeyleri yaşıyor bende panikle gitmiştim ama aynılarını söyledi şimdi 34 e giriyoruz dua edin doktor da öyle dedi ise sıkıntı yoktur inş
A_s_23 Sonay-34 normal diyorlar evet ama bu zamana kadar dışardan belli olcak teknelerine alışmışım böyle olunca kötü hissediyorum 😒