idilsmomi Merhaba annelerim. 38+6 yım bugün ilk parmak boğumuna kadar düşünün o kadar beyaz silikonumsu bir parça vardı çamaşırımda. Burada okuduğum kadarıyla genelde pembe veya kahverengiydi arkadaşlarınki. O yüzden emin olamadım. Nişan mıdır sizce?
suziii Evet nişanın gelmiş. Bu şekilde oluyor rengi ya da pembe falan da olabiliyor . Benimde rengi açıktı ilk doğumumda