18+2 haftalığız yarım saattir kasıklarıma bıçak saplanıyordu sanki ayağa kalktığımda ise belimden kalçama doğru ağrı girdi hareket edemiyorum kaldım öyle internetten baktım bir çok şey yazıyor acaba çeken yaşayan varmı önemli birşey mi ne yapmam lazım