Gammzze Slm arkadaşlar hamilelikte cok sık ishal durumu yaşıyorum bugün nerdeyse 5 defa falan lavaboya gittim normal mi sizce?
BhrDnmz Gammzze ben yasadim hemde bi kere olmasina ragmen doktorum acile git dedi gittim kan aldilar bakteri cikti hemen sivi takviyesi yapildi bakteri icin serum takildi ve ilac verildi. Acile gidin durumu acil doktoruna anlatin kan alirlar. Birde sivi kaybiniz oldugundan suan bol bol su icin
Ceydat Gammzze hamileliğimin başından beri ishalim 9.aydayım hala geçmedim ilaç falan hiç kullanmıyorum vitamin bile hamileliğimin 7. Haftasında kusmaya birlikte çok su kaybetmiştim. Ondan sonra çok su içmeye başladım ama ishal geçmedi sadece su içip su oranımı düşürmemeye çalışıyoruö
Gammzze BhrDnmz bnde idrar yolu enfeksiyonu var zaten gün de 3 lt de su içiyorum ama ishal durumu korkutyo biraz beni
Ceyo93 37 haftalık hamileyim bu ara bende de oluyor cuma günü kontrolüm vardı doktora sordum bırmal değilmiş dahiliyeye yönlendirecekti o fazlaysa dye sordu değil dedim eğer şiddetlenirse bekleme gel dedi bi gidin isterseniz
gulsahgul26 Bende de aynı durum 24 haftalık gebeyim doktorum normal dedi sanırım o kdr çok ilaç içiyorum ki vitamin kan falan onların etkisi diyorum