Tansiyonum bir ay önce 14-9 çıktı doktor daha fazla yükselmesin dedi ama takip et yediklerine dikkat et hçbir şey demedi. Bir ay sonra tekrar ölçüldü yine 14-9 çıktı farklı bir doktorda o da yorum yapmadı. Sağlık ocağında 13-9 çıktı. Ebe dikkat etmem gereken her şeyi anlattı. Bir hafta takip edicez dedi. Proteinde kaçak yok ödemde yok. Tansiyonu böyle çıkanlar doktorunuz ne yorum yapıyor. Benim gittiğim doktorlar neden bir yorum yapmadı. Belirli bir seviyeden sonrası önemli yediğine içtiğine dikkat et demek çok mu zoe ben anlamadım. Ebe beni uyarınca buradaki yazılanları okuyunca şimdi dikkat ediyorum. Tansiyon takibinden sonra da konusacağım doktorlar