merhaba hanımlar. bugün göbeğimin üst kısmında ve böbreklerime doğru 3-4 gündür geçmeyen ağrılarım yüzünden doktora gittim. sağ böbreğimde genişleme gördü ama idrarımda enfeksiyon çıkmadığı için hamilelikte normal dedi bir tedaviye başlamadı.
benim sorum şu her şeye detaylı baktığı için alttan da muayene etti ve 1 cm açıklığın var dedi. bu haftalarda açıklığı olup erken doğum yapan var mı. doktor bi risk görmedi ama ben merak ettim bu erkenden açılma 40. haftayı beklemez mi acaba. yoksa bu haftalardaki küçük açılmalar normal mi. bu arada nst de sancı da çıkmadı.