öncelikle 2 gündür başını ağrıttığım kim varsa hakkını helal etsin.dün 8.haftada olmama rağmen 2. gebeliğimde de bebeğimin kalbinin atmadığını öğrendim.maalesef 6. haftada kalmıştı gelişimi fakat o 6. haftada gelişimini durdurmasına rağmen benim 2 haftadır hala şiddetli bulantılarım,aşırı göğüs hassasiyetim,kasıklarımda ağrım,yüzümün her yerinde her gün yenisi çıkan sivilcelerim ve hamileliğin başından beri devam eden yoğun akıntım var.bunlar bebek gelişimini durdursada devam edecek durumlar mı yoksa içimde ufakta olsa bir umut yeşerteceğim bir durum mu?