Mandalina91 Son 3 aya girdik bizde. Canım aşırı dondurma istiyor ve tabiki yiyorum 🙈 Kilo yapmasından korkuyorum. Haftada kaç defa cornetto yada magnum yemeliyim ki ( sadece bunları yediğim için isim verdim )hızlı bir kilo artışı yaşamayayım
ipekeylul Mandalina91 dondurmanin pek kilo yapacagini sanmiyorum hatta dondurma sütten daha yararli kalsiyum ve protein acisindan bende son haftalarimdayim haftada 2-3 kez kesin yerim canim cok cekior cunku kiloyu genelde unlu mamuller ve duzenziz beslenme yapiyor birde yagli gidalarr e birde kan hapi vitamin derken ister istemez aliniyor illaki asiri kilo tabikide beslenmekten oluyor
kayramom1 Mandalina91 kilo yapar diye dondurma yerken tereddüt de kalmış sın suan kendimi sorguladım neler yiyorum neler 🙈
Mandalina91 ipekeylul hakılısınız, unlu mamüller, karbonhidratlı, yağlı, dışarıdan alınan fast foodlar daha çok kilo yapar :) ve dediğiniz gibi ek vitaminler. Teşekkür ederim bu kadar basit bir soruma geri dönüş yaptığınız için
Mandalina91 kayramom1 yaaaa öyle demeyin sizi rahatsız hissettirmek için sormadım 🙈 bende çok yedim 4 ve 5 aylıkken ve gerçekten hızlı kilo aldım. O yüzden dikkat ediyorum azcık azcık ❤️
Mandalina91 kayramom1 valla yedikten sonra yazdım siz düşünün 😂 herhalde psikolojik rahatlama istedim
Mandalina91 Mom726272 ayyy özür dilerim çektirdiysem. Gönderimi silmeye çalıştım ama olmuyor sanırım 🤓 bende oğluşumu bekliyorum hepsi sağlıkla büyüsünler inşallah 💐
Mom726272 Mandalina91 amin inşallah dordurma kilo yapmaz bu arada ben hamieliğim boyunca 11 kilo aldım ama herşeyde yedim 😅😅😅 önemli değil canım posta ben merakımdan bile bile girdim 😅😅😅🙈