mervekoluman0 Yeni bebegimi düşürdüm kürtaj olmadım 5haftalık olduğum için gebe kesesi gözüküyordu çok üzgünüm ne zaman çocuk sahıbı olabilecem tekrar 3 yıldır bekliyordum kürtajın zararlarıda varmı
Zezeeeyyldrm mervekoluman0 rahmin kendini hazor hissettiği an tekrardan hamişe kalabilirsin benimde kürtajdı 4 ay sonra hamile kaldım rahmim anca toparlandı demekki.
Aybigen mervekoluman0 geçmiş olsun erken dönemde olduğu için genelde 1 adet sonrasi deneyebilirsiniz diyor doktorlar. Eğer başka bi sorun yoksa. Ama ne olur ne olmaz bı doktora görünmenizde fayda var .
Azramina21 mervekoluman0 hiç endişe etmeyin kürtajdan sonra hiç sıkıntı yaşamadım. 2. Denemede hamile kaldım. Darısı size 🌺
Gizzemmm mervekoluman0 çok geçmiş olsun öncelikle Allah inşallah sağ salim kucağınıza evlat nasip eder 🙏🏻 Hiç doktora gitmişmiydiniz o size mutlaka uygun zamanı söyler ben ilk hamileliğimde kürtaj olmuştum bana 3 ay sonra tekrar denemeye başlayın demişti o şekilde tekrar hamile kalmıştım 1 kızım var hiç sıkmayın kendinizi
BegumIscanTunc mervekoluman0 2 kez kürtaj oldum birinde 3 ay korunma sonunda hamile kaldım ama kesede bebekte gelişmedi tekrar kürtaj oldum 2 ay sonra korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım şuan 24+5 haftayim inşallah sağlıkla kucağıma alırım yavrumu 🤲🤲 Rabbim sanada tez vakitte bir evlat nasip etsin