Kaderimm nurbebek01 Gebelikte kalp çarpıntısı görülen bı durum cnm kan akışının fazla olmasından kaynaklı bende de oluyor sürekli ama içinin rahat etmesi için yine bı doktora gozuk
Adilekorkmaz nurbebek01 hamilelikte oluyor carpinti benim cok carpintim oluyordu nefes alamiyordum doktora gittim kapidan girer girmez sen cok kansiz gorunuyorsun carpintin cok varmi diye sordu kan ilaci kullaniyorum
Cgdm98 nurbebek01 benimde vardı çarpıntım meğerse tiroidler çok hızlı çalışıyormuş ondan şimdi ilaç kullanyorum
nurbebek01 Kaderimm teşekkür ederim ya normalde oluyordu ama hep 2 3 saniyede geçiyordu bu biraz uzun sürdü ondan endişelendim
nurbebek01 Busra3509 normalde oluyordu ama hep 2 3 saniyede geçiyordu bu biraz uzun sürdü ondan endişelendim