Hilal-95 Merhabalar ben gebeliğimi 4.hafta öğrendim kesenin yanında kist oluşmuş ama doktorum sorun olmadığını bazı kadınlarda bebek için oluştuğunu söyledi sadece ağrın olur dedi böyle bişey yaşayan varmı ? Bebek büyüdükçe kayboluyormuş sanırım
sblaslan Hilal-95 bendede oldu doktor önemli değil her beş kadımdan birinde oluyo gebelikle birlikte dedi annemde de olmuş bize hamileyken ama sonra gitmiş
Brc_mert Hilal-95 ben de oldu doktoum bu bebeği beslyen kist olabilir bebek büyüdükçe o küçülecek akşına takman gerekm bi şey değil takibini yaparız dedi. Dediği gibi de küçülüyor gerçekten umarım bi sıkıntı olmaz
sblaslan Hilal-95 yani şuan 37 haftalığım bebekten kaynaklı adet agrısı gbi kasıklarda belde agrı oluyo ilk zaman agrım olmadı ama sadece 5 haftalıkken bacagımda şiddetli kasıma dogru giden bir agrı olmuştu oyüzden doktora gidince ögrenmiştim