Naz555 hiç korkmayın hiç anlatıldığı gibi değil birde düşünün öğlen 12 ye kadar aç kalmama rağmen hiçbir şey olmadı 750 lik şişeye 50 mg glikoz şeker koydular kanımı aldılar yavaş yavaş içip 1 saat bekledim sonra tekrar kan aldılar bu şekilde kan dediğimde bir damla parmak ucundan 😊