Mishon Sezeryan oldum 13 gün önce,kendimi tuhaf hissetmeye başladım hiçbirşey yapasım yok,çoçuk hep uyusun istiyorum,kimseyle konuşmak istemiyorum,devamlı ağlamaklıyım 🥲🥲böyle hisseden varmi varsa nekdr sürer,nasıl atlattınız
marysmom Mishon lohusalık zor bir dönem. Bazıları kolay atlatıyor bazıları da zor. Yanınızda muhakkak birileri her zaman olsun yalnız kalmayın. Psikolojik olarak değişik bir dönem.
guneysmom Mishon canım bende öyleydim hep ağlıyordum, bütün düzenim mahvoldu napcam ben diyodum ama geçiyor merak etme sabırlı ol, ben yalnızdım tek eşim vardı eşim ilgilendirdi ben 1-2 saat dinlenmeye çalışırdım yanında birileri varsa ilgilensinler bebekle sen dinlen, kendine zaman ayır merak etme geçiyor çok zor biliyorum hala o günlerim aklıma gelince ağlamak geliyor içimden ama düzeliyor bebeğinin huyuna alışıyorsun o da sana ❤️
Plnlmz Mishon depresyon da olsan buraya yazmak da istemezsin. Merak etme depresyon da değilsin.. yaşadığın şey lohusa hüznü ve de normal .. ama seni bu durum çok mutsuz ediyorsa ve artış olursa bir uzmandan yardım almalısın..
Gizmolata Mishon işte yalnız kalsanız daha iyi olucaksınız aslında, bunu benim arkadaşım yaşadı psikolog hemen kim varsa gönderin bebeğinizle siz kalın dedi 2 günde harika bir anne bebek ilişkisi oldu, o da hep sizin gibi uyusun istiyordu şimdi kaç gündür uyuyunca uyandırıp sevesim geliyor diyor
Mishon Gizmolata bende öyle hissediyorum tek kalınca daha rahat olucam sanki ama gidin deyebiyorum onlarda beni anlamiyor dayanmaya çalışıyorum 🥲