Deryaercin Kızlar yarin sabah hastaneye yatisim var hic acikligimiz yok bi belirtide yok 41 hafta oluyorum doktorlar artik baslatmamiz gerek dogumu dediler yarin suni ile deneyecegiz lutfen dua edin ayetel kursi okuyun bize.adım derya kızımın adı kumsal lina lutfen dualariniza bizide ekleyin okuyanlar okudum yazabilirmi lutfen😔
Mega123 Deryaercin Rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah canım. Evladını sana bağışlasın 🥰
Beyza29_ Deryaercin Canım ulaşabilir misin , yada inanıyor musun bilemem ama meryem ana otu -Fatma ana eli de deniliyor , doğumu hızlandırıp kolaylaştırdığını okudum bir çok ebe de paylaşıyor, şahsen zamanı gelince denemeyi düşünüyorum.
Efsn-28 Bisiler içmeyi denediniz mi bitkisel olarak doğumu başlatmak icin Ahududu yaprağı çayi Adaçayı Hurma suyu …gibi