Aslinur canım benimde 1.5 sene olmadı adette olamıyorum yumurtalıklarda kist var dediler inofolik combi, klomen, kürler, yağlar, macunlar ne varsa kullandım olmadı. Sonra doktor femara verdi bir kutusu 3 aylık bir ilaç. İlk iki ay kullandım ama yumurtalama günümü yakalayamadım yine de tam gününde regl olunca düzene girdimdiye sevindim sonra son ayda o ilaç ile hamile kaldım ama kimyasal oldu doktor her ne kadar herkes Yaşar desede çok üzüldüm yıprandım yine de bi sonraki ay tekrar femara başladım ilk ay kullandım yumurtlama testiyle yumurtlama yakaladım ama regl oldum tutmamış bende kalan iki aylık ilacı kullanmadım yetti artık diye. Artık çocuk falan istemiyorum dedim iş değiştirmek istiyordum kendimi işe verdim iş arayışı görüşmeleri falan derken unuttum gitti sonra iş olumlu oldu iş değiştircem hamile kalamam diye yumurtlama günümde eşimden kaçtım hatta. Sonra yeni işe başladım 3 hafta geçti bi baktım günüm baya geçmiş öylesine bi test yaptım pozitif inanamadım öğrendiğimde 7 haftalıktı kalbini de duyduk sağlıklı ilerler umarım korkuyorum ama hem gerçekten kafaya takılmadıpında oluyormuş hemde nasibi ne zamansa canı ne zaman isterse o zaman geliyor cidden ❤️ Sende kafandan at oluruna bırak