edanuur Kızlar ya bu haftada bebe hareketleriniz ne durumda elbette her bebek aynı olmuyor fakat bizde durumlar çok sakin yani sabah hissediyorum akşama kadar tık yok ne sıklıkla sizinkiler bahseder misiniz..🌿
Melikesvm edanuur ben sabahları bıraz hıssedıyorum ama aksam olduqu zaman gece 2 3kadar hıc durmuor sureklı toplanıyor vuruor
edanuur Mercimek26 Tam olarak bende öyle canım yani kıpır kıpır diyolar ben henüz yaşamadım ilk başlarda küçük diye az tekme atiyo zannediyordum ama artık 30. Haftaya geldik çok şükür fakat hareket azlığı beni korkutuyor