Ozgearmutcuoglu Canım öncelikle haklısın çok zor bir süreç şimdi aklıma o zamanlar geldiğinde aman Allahım ne sıkıntılı günlermiş diyorum. Ben de lekelenme olmuştu ama bu herkeste olacak diye birşey yok. Sen içini ferah tut inşallah olumludur. Güzel haberlerini alırız inşallah 🙏🏻 Bide sürekli test yapma moralini bozuyorsun şuan ihtiyacın olan tek şey moral ve olumlu düşünce benim de 5. Gün transferiydi 10. Günü bekledim hatta sabrımı o kadar sınadımki akşamüzeri kan tahlilini yaptırdım 😁