Pemberuyalar Kızlar isteğe bağlı olarak hastaneden doğum yaptigimiz gün cikabiliyouyuz çocuklarım var cunki onları yanlız bırakamam küçükler
Merveee34 Pemberuyalar ben sezeryan doğum yaptım son Doğumda. 2gün yatış yapmam gerekiyordu ama 1.gün çıktım kagıt imzalayıp
3MelekAnnesi3 Pemberuyalar pandemi nedeni ile herhangi bir sorun yoksa sezeryan 1 gün yatıp imza atıp cıkıyo normal 7 8 saat sonra