Ecenurcevik Biz 30+3 olduk ani gelişme sonuçu eskişehirde doğum yapacağım doktorum batıkent ümit hastanesi murat şenol hamileliği boyuna ona giden doğum yapan varmı acaba bilgilendirirmisiniz
Damlahtp Ecenurcevik merhaba ben kendim gitmiyorum başka şehşrde yaşıyorum ama benim eltim ve çok yakın arkadaşım ona gidiyor eltim iki bebeğinin doğumunu ona yaptı arkadşaımda çok memnun hastanenin en iyi doktoru diyolar kendisi için
Ecenurcevik Damlahtp evet çok iyi fakat benim korkum var ani olursa sezaryan olursam cerhhisi nasıl merak ediyorum nasıl doğum yapmışlardı acaba normal mı sezaryan mi
Damlahtp Ecenurcevik eltim ikisinide normal yaptı arkadaşım daha doğum yapmadı takipli o yüzden cerrahisini bilemiyorum üzgünüm