Nilya88 Kızlar selam bugün 16 haftalık olduk biz😍 daha önce kalp atışı gibi bişey hissediyordum ama bugün sanki gıdıklanıyor gibi bişey oluyor karnımın alt tarafında oğlumun hareketi mi bilen var mı size de oluyor mu🌺
Bubuseli Nilya88 bende ilk 16 haftalıkken hissettim oğlumu çok güzel bı duyguydu ilk hissedis smdi 29 haftalığım maşallah içerde felaket oynuyor dönüyor 😂heryerde hissediyorum
Bayburtlugelin Nilya88 2. Gebeliğim bende 16 haftanın içindeyim ama hiç hissetmiyorum oğluma hamileyken bu haftada hissetmeye başlamıştım
Haticee0393 Nilya88 evet bende 16. Haftamda gıdıklanma hissediyordum her gün nerdeyse doktoruma sordum bebek demişti👶🏻🤣😍
Buseninannesi_21 Nilya88 Bende 19. Haftada iken elimi karnima koyduğumda kalp atisi gibi bir sey hissetmistim 30 saniye gibi bir sey sürdü bilemiyorum neydi. 🤷♀️
Bubuseli Nilya88 Evet canım hissedersin haftaların ilerlesin daha detaylı net hissedersin zayıf birimisin zayıflar daha net hissediyor
Nilya88 Bubuseli pek değil hamile kaldığımda 67 kiloydum 4 kilo almışım boyumda 1.70 normal yani asla zayıf değil çok şaşırdım ama hissedince en güzel hismiş😍