Umran55 kusura bakmayın ama bunu burada sormanız çok ilginç geliyor bana,doktorlar,bilim insanları bas bas bağırıyor ,sadece hamilelikte değil her durumda zararlı ama hamilelikte fazladan bebeğe de çokk zararlı olduğunu söylüyorlar.Burada biri zarar vermedi dese içinizi mi rahatlatacaksınız?Doktorların dediğini görmezden mi geleceksiniz,nedir?Gerçeklerle yüzleşmenizi ve geç olmadan bırakmasanız da ara vermenizi öneriyorum,bu iş yeterince kararlı olmakla alakalı.