Mom54544 Yasinimm geçmiş olsun canım Ecz den yara yanik kremi alman lazım adını unuttum yada aloevera varsa evde yada yakın çevrende ondan sür
Mayisbali Yasinimm canım benim elime yağ damladı bir hafta çektim sonra eczaneden krem aldık o geçirdi şükür. Yakında eczane varsa kesinlikle merhem alın aldırın ben her yolu denedim
Melikekpln Eczaneden hemen yanik kremi aldır, madescol falan iz birakmaz derler ama en iyisi acile gitmen yda ecAneye gidip ilac alman
Zeynep_03 @Yasinimm kantoron yağı sür cnm silverdin ve anestol pomat diye yanık kremi var ondan al sür buz koy ve yumurta yağı oluyo ondan bulabilirsen ondanda sür geçmiş olsun 🌺
ZeynepveMehmet Yasinimm çok geçmiş olsun silverdin yanık kremi ve anestol kremini sürebilirsiniz. Anestol ağrısını alır.
ikiponcik_annesi Bende çok yakarım elimi kolumu hep silverdin sürüyorum oda çok iyi geliyo bi dene istersen çok geçmiş olsun 🙏