enisenalbant hem uygun fiyatlı olsun hem kaliteli olsun diyosan kesinlikle derin.babyy canım öyle 200 ler falan verme derim ben ordan yaptırdım %100 pamuk yumuşacık ve de çok güzel, ben 3lü yaptırdım 65 tl hem isim nakışlı hemde taşlı ve kanatlı yıkanacağı zaman kanatlar çıkarılabiliyo cırt cırtlı