Muciiizemm Kızlar 7.0 haftalık hamileyim normalde midem bulanır dı tiksinirdim herşeyden taki ferro sanal lan ilacını içene kadar 2 gündür kullanıyorum iştah açıyor mu acaba bilen var mı bulantı bitti şimdi bişeler yiyorum devamlı ondan mı acaba
Cmdk Muciiizemm hamilelikte her gün birbirini tutmuyor maalesef benimde başta çok bulantım oldu ama bazı günlerde çok iştahlı oluyordum. İlacında etkisi vardır illaki